On tullut kuukausittaisen juttusarjan toisen osan aika, ja nyt mä kerron teille mikä on tällä hetkellä parasta, mikä pahinta. Viime kuussa hehkutettiin Suitsia, Alexander Wangia, jouluvaloja ja pipokauden alkamista, itkettiin suklaan perään, naristiin flunssasta, sateesta ja juurikasvusta. Ajattelin ottaa tavaksi tähän alkuun kertoa jotain edelliseen listaukseen liittyen, ikäänkuin kertoa miten haaveillut tai hehkutetut asiat ovat toteutuneet, vai ovatko, ja mitä kuuluu harmituksille, ja sen jälkeen tehdä uuden listan.
Suits loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin, kun ahmittiin jaksot niin hirveällä tahdilla. Alexander Wangia mä en päässyt katsomaan, kun oli pakollinen meno heti aamusta, ja päädyin kuolaamaan malliston tuotteita kaikkien muiden kuin itseni päällä. Jouluvalot on saatu pikkukuuseen ja parvekkeelle, senkin edestä on kyllä ihasteltu muiden värikkäitä parvekkeita lasten kanssa. Pipo on pysynyt päässä tiuhaan kun on ollut kylmää, viininpunainen luottopipo ei petä! Flunssa on ohitse, suklaa ei juuri nyt himota, sateeseen on jo tottunut ja juurikasvu ei ole enää ongelma.
Lasten jouluinto. Onko mitään ihanampaa kuin pikkuiset innoissaan joulusta? Mä olen saanut kaksi takuuvarmaa jouluhehkutuskaveria, ja se on ihan parasta. Päivittäin puhutaan joulupukista, luetaan joulusatuja, ja mietitään mitä jouluna tapahtuu. Kuvista muistellaan viime joulua. Ihanaa kun molemmat ymmärtävät tänä vuonna jo vähän joulun päälle!
Musiikki. Viime aikoina olen kuunnellut enemmän musiikkia kuin pitkään aikaan ja löytänyt vaikka mitä uusia biisejä ja artisteja! Musiikki on ihanaa, se antaa energiaa ja piristää niitä harmaita sadeaamuja. Myös treenaaminen on tuplasti kivempaa kun laittaa kyykkyjen kaveriksi jonkun tykin biisin! Yksi melkein puhkikulutetuista lemppareista on tosin tällä hetkellä ei-niin-treenibiisi, Echosmithin Cool Kids.
Hameet. Innostuin hameista kun ostin Tukholmasta sen River Islandin vaalean tekonahkahameen. Mulla on ollut pidempi hametauko tässä, vaikka joskus olin 99% hametyttö joka ei pitänyt ikinä farkkuja. Nyt taas hameet tuntuvat helpoilta ja raikkailta, vaikka vuodenaika ei niitä ajatellen ehkä se paras olekaan. Onneksi on paksut villasukkahousut ja saappaat keksitty!
Blogit. Mulla on ollut pieni tauko aktiivisessa blogien lukemisessa. Olen lukenut vaan joidenkin kavereiden blogeja, aina joskus kun olen ehtinyt, ja joitakin satunnaisesti jossain vastaan tulleita linkkejä on tullut klikattua. Viime aikoina olen kuitenkin iltapäivälehtien sensaatiohakuisten nettiuutisten selaamisen sijaan ottanut itselleni aikaa blogien parissa, koska blogit inspiroivat mua ja koska rakastan lukemista ja kauniita kuvia! Olen löytänyt uusia, ihania, mielenkiintoisia ja nauruhermoja kutkuttavia blogeja. Kiinnostaisiko teitä joskus kuulla mistä blogeista tykkään?
PAHINTA:
Lempparikahvi oli pikkukaupasta loppu! Onneksi tilanne korjaantuu illalla kunhan jaksan raahautua isoon kauppaan. Mutta aamukahvi hei, se on oikeesti aika tärkeä, että on just sitä omaa lempparia, mulle ainakin.
Sarjattomuus. Suits on katsottu, HIMYM, Gossip Girl, O.C, Breaking Bad, Game of Thrones, Shameless ja American Horror Story on katsottu. Orange is the new black ei kiinnosta, yritettiin ja se ei vaan ollut yhtään meidän makuun. The Blacklist ei myöskään iskenyt, ja vaikka kuinka ollaan yritetty miettiä, tällä hetkellä ei vaan ole mitään sarjaa mitä jaksaisi katsoa. Kevättä odotellessa että lempparit jatkuvat!
Kalpeus. Mä tykkäisin olla ruskettunut, tai edes päivettynyt. Talvella itseruskettavalla läträäminen vaan tuntuu niin hankalalta kun pitää tunkea sata kiloa vaatetta päälle eikä jaksaisi millään odotella että se kuivuu. Muutenkin toisaalta tuntuu höpsöltä olla ruskettunut keskellä marraskuuta. Sellainen kevyt, terve väri tämän vitivalkoisen tilalle olisi kuitenkin jees. Ehkä joku kevyt asteittain päivettävä kosteusvoide toimisi. Niistä mulla on tosin kahdenlaisia kokemuksia ”ei tätä edes huomaa” ja ”hei täähän on tummempi ja oranssimpi kuin oikea itseruskettava!”
Kaikenkaikkiaan tällä hetkellä voisi kuvailla olevan aika hyvä fiilis, kun suurimmat ongelmat ovat kahvin loppuminen, sarjattomuus ja kalpeus, ei siis valittamista! Ihanaa loppupäivää kaikille, palaan illalla aika kuvientäyteisen postauksen kanssa, vastapainoksi tälle!
Miten olis Modern Family? Ihan huippusarja! 🙂
Muakin kiinnostaa se mut Ottoa ei kuulemma :S
”Sarjattomuus. Suits on katsottu, HIMYM, Gossip Girl, O.C, Breaking Bad, Game of Thrones, Shameless ja American Horror Story on katsottu.”
Kokeileppas Housea, Greyn anatomiaa tai Walking deadia 🙂
The Walking Deadia suosittelen myös ehdottomasti! 🙂
Täältäkin ääni greyn anatomialle! Aivan loistava sarja, varsinkin alkupään kaudet. Nyt kausi 11 menossa Jenkeissä, ja taso laskenut, mutta silti katsoo. Siinä olisi ainakin puuhaa ja aivan äärettömän ihana sarja!
No House pitäis kattoo alusta asti kun satunnaisesti nähny kaikilta kausilta jotain! Walking Deadia on kans yritetty mut ei napannu, ja Greyn Anatomia sama juttu! Kiitos vinkeistä olin ihan unohtanut Housen! 🙂
Netflixin tarjonnasta suosittelen ainakin Make it or break it -sarjaa 🙂 Nuoremmille suunnattu, mutta yllättävän koukuttava!
Kuulostaa mielenkiintoiselta, pitääpä testata! Kiitos vinkistä :)!
Moikka! Kuinka pitkälle katsoitte tuota orange is the new black:iä? Itsekin olitiin poikaystävän kanssa parin ekan jakson jälkeen ihan pihalla eikä oikein tykätty… mutta päätettiin antaa sille mahdollisuus ja ai että se pidemmälle päästyä muuttuu mielenkiintoiseksi 😀 onneksi ei lopetettu, katottiin nimittäin molemmat tuokkarit sitten heti loppuun!
Moikka! Katottiin siis eka jakso ja oltiin sen jälkeen ihan että BLAA 😀 Mut okei, no ehkä sille pitäs antaa uus mahdollisuus :D!
Kasvoille saa helposti ja luonnollisesti päivetystä Acon sun kissed face creamilla. Luottotuote <3 Ei tippaakaan oranssi, mutta eron kyllä (ainakin itse) huomaa 🙂
Hei kiitos vinkistä, Acon tuotteista oon ainakin muuten tykännyt paljon! 🙂
Ootko kattonu modern familya? Löytyy Netflixistä ja aivan huippu sarja! 😀 Katoin just viikossa kaikki kaudet mitä sieltä löyty ja piristi tätä kaamosta kummasti.
Otto ei halua kattoa sitä, mua se kyllä kiinnostais! Oispa aikaa katsoa jotain sen kanssa ja jotain yksin, mut ei 😀
Kannattaa kokeilla st tropezin sitä voidemaista itseruskettavaa! On tosi hyvää ja vaikka on itseruskettava nimellä niin siitä tulee tosi tasainen ja pieni sopiva päivetys jos laittaa yhden kerroksen 🙂 en itsekkään tykkää olla kalpea! Ja kannattaa antaa orange is the new blackille mahdollisuus! Ajattelin itsekin pari ekaa jaksoa katottuani että se on liian outo jne. Mun makuun. Nyt kumminkin odotan innolla seuraavaa kautta 🙂
Kuulostaa hyvältä toikin IR! 🙂 Ja okei, no ehkä sille pitää antaa uusi mahdollisuus ja katsoa muutama jakso pidemmälle! 😀
Ootteko ikinä katselleet Kyle xy nimistä sarjaa, koko sarja löytyy netflixistä, ja itse ainakin jäin koukkuun! ihana hömppäsarja mutta silti arvaamattomia juonenkäänteitä ja hurjan jännäkin! suosittelen! 🙂
Mä katoin sitä teininä, ihan huippu! 😀
Dexter on aivan huippusarja! =) Etenkin eka kausi on pitkiin aikoihin jotakin aivan huikeaa, eikä jäätävän hyvännäköinen päänäyttelijäkään ole pahaksi… 😉
Mä yritin kattoo sitä sillon kun se alko näkyy Suomessa mut en jaksanut, mut ehkä näin vanhempana se vois iskeä enemmänkin! Kiitos vinkistä :)!
Joo dexter on oikeesti hyvä. Mäkin oon aiemmin yrittäny kattoo eikä napannu mut kun aloin kattomaan uusiks poikaystäväni kanssa niin se olikin tosi koukuttava! Ja kiitos Suits-vinkistä, alettiin kattomaan ja tykättiin! Meilläkin loppuu kohta kaikki hyvät.. White collaria katotaan nyt (kovat kaulassa) ja on aika samantapainen kuin Suits. 🙂
Mäkin tuun suosittelemaan Modern Familya. Sitä on viis kauttakin ilmestynyt. Netflixissäkin taitaa olla neljä kautta. 🙂 Sopivan lyhyitä jaksojakin ja niiin hauska sarja! Make it or break it on myös hyvä. Greyn anatomia tietysti kans, vaikka itse taisin lopettaa seiskakauteen sen sarjan katsomisen, kun sen jälkeen muuttui niin tylsäksi. Ekat 6-7 kautta oli kyllä hyviä!
Ai niin ja miten mä meinasin unohtaa. 2 Broke Girls on ihan paras! Sitä ei ole Netflixissä, mutta DVD:ltä löytyy kaikki kolme kautta ja varmasti netistä jostain. Toi on tullut Suomessa nimellä Tyhjätaskut. Ihan älyttömän hauska ja nauran aina vaan kyyneleet silmissä! 😀
Toi Make it or Break it kiinnostaa hurjasti, joku muukin sitä jo suositteli ja sen nimi on jo vetoava! 🙂 Ja tyhjätaskuista ollaan nähty ehkä puolet jaksoista, se on superhauska mut hankala alkaa kattoo alusta kun on nähnyt silleen tyyliin jokatoisen jakson 😀
yhdyn Noraan OITNB:n kanssa ja Dexteriä suosittelen lämmöllä!! Ah mitä hahmoja xD<3
Kiitos vinkeistä :D!<3
Hyviä sarjoja on myös Reign, Supernatural, Modern Family, Arrested development (suosittelen!) , Lost. Itse rakastan myös sarjaa Doctor Who! se ja Game of Thorones on kyllä lempparit. Yksi ihan sikahyvä on kanssa Once Upon Time! Suosittelen sitäkin 🙂 Kannattaa ainakin kokeilla.
Reignistä ja Arrested developmentista en oo kuullutkaan, ne on pakko tsekata! Kiitos vinkeistä :)!
Kokeile One tree hilliä ! Ihan huikea sarja 🙂
Katsoin sitä sillon kun se alko tulee telkkarista, oli kyllä hyvän olonen mut en tiiä kiinnostaisko Ottoa :D!
Homeland!!!!!!!!
Breaking Badin jälkeen vaan paras kelpas ja Homeland on ihan älyttömän hyvä! Suosittelen.
Sait kiinnostumaan 😉 Kiitos vinkistä!
Nää on kivoja postauksia! 🙂 Mielellään kuulisin, mitä blogeja luet! Ehkä sitä löytäisi itsellekin uusia suosikkeja.
Kiitos, kiva että tykkäät :)! Pitääpä siis postailla aiheesta :)!
Kattokaa frendejä! Netflixiin tuli just kaikki 10 kautta, eli ei ainakaan lopu kesken 🙂
Ja haluun vielä sanoo, että sun blogista on tullu yks mun lemppareista. Kiinnostavia postauksia ja kuvia, jatka samaan malliin! 🙂
Hahaa no joo Frendit ei ainakaan loppuis kesken 😀 Mut ku nähny jo kaikki jaksot monta kertaa 😀 Kiitos hurjasti, ihana kuulla että tykkäät<3 Kivaa joulun odotusta sinnepäöin!
The Walking Dead, ihan mahtava sarja.. Pari ekaa jaksoa oli itsellekin outoja, mutta pidemmällä pyörittelyllä jäin ihan koukkuun.. Katottiin Netflixistä kaikki tuotantokaudet mitä löytyi ja nyt seurataan HDfinin kautta nelos kautta. Jakson loputtua tekis mieli katsoa toinenkin, mutta yöunet vie meillä voiton.
Okei 😀 no pitää ehkä antaa sillekin uus mahdollisuus, yritettiin kans sitä kattoa sillon kun se alko ja ei kolahtanu! Hyvien sarjojen kans käy aina niin et tekis mieli vaan kattoo ja kattoo 😀
White collar on omasta mielestä ainakin tosi hyvä sarja!
Enpä oo ennen kuullutkaan, kiitos vinkistä pitää tsekata!! 🙂
House of Cards! Netflixista löytyy, voin suositella. 🙂
Kuulostaa mielenkiintoiselta, kiitos vinkistä tsekkaanpa tuonkin! 🙂
Kylmä rinki on hyvä 🙂
Se on kyllä, katoin sillon ku tuli telkkarista niin osan! Hmm… Pitäiskö alottaa se alusta 😀
Tulin kans suosittelemaan sarjoja. 🙂 Big Bang Theory ja Modern Family vois toimii. Nyt oon koukuttunut Devious Maids sarjaan, ihan superkoukuttava, oon parissa päivässä katsonut 13 40 min pitkää jaksoa.
Big bang theorya meinasin kans suositella 🙂
Otto rakastaa Big Bang Theorya mut mulle se on ehdoton ei, en tykkää yhtään se saa mut ärsyyntymään :D:DD Mut Modern Family taas kiinnostaa mua ja Ottoa ei! Toi Devious Maids on pakko tsekata se vaikuttaa mielenkiintoselta! Kiitos vinkeistä<3
Mun mielest OITNB on just hyvä! Pari ekaa jaksoo oli jotenki omituisii, enkä oikeen tykännyt.
Okei, no kaikki on sanonu samaa, ehkä pitää vaan kattoa pidemmälle ku meki luovutettii ekan jakson jälkeen 😀
Mä suosittelisin kattomaan Grimm nimistä sarjaa, on ihan loistava! 🙂
Sitä en ookaan kattonu yhtään vaik tuli telkustakin, vois tsekkaa! Kiitos vinkistä :)!
Jenkkien The Office on loistava!
Hei pakko tsekata sekin! 🙂
Sons of anarchy!
Se on vaikuttanut muuten aika mielenkiintoselta, oon joskus telkkarista kattonu sivusilmällä 😀 Kiitos vinkistä!
Kannatta kokeilla ACOn päivettävää kosteusvoidetta, antaa kivan päivettävän ilmeen, ei liian vaalea eikä tumma, ainakaan meikäläisen hipiälle! 🙂
Kiitos vinkistä, joku toinenkin suositteli sitä eli sen on pakko olla hyvä! 😀
mä hehkutan greyn anatomian ja koston puolesta! ihan mahtavia sarjoja, uskoisin että ainaki toi revenge (kosto) toimis teidän kohdalla paremmin kuin hyvin 🙂
Kosto on sikahyvä, ite oon kattonu yli kaks kautta sitä, mut Otto ei tykkää yhyy 😀
Devious Maids, Happy Endings, One Tree Hill, Walking Dead, White Collar. Ekana mainitusta katsoin kummatki kaudet viikossa, melkein liianki koukuttava!
Okei no Devious Maids on tuttu mut en oo kattonut, kiinnostaa kyllä kovasti, Happy ENdingsistä en oo kuullut mut kuulostaa mielenkiintoselta, ja White Collaria joku toinenkin suositteli, pakko tsekata noi kolme :)!!
Nyt on pakko sanoo et koittakaa vielä sitä Orange is new blackia. Katoin pari ekaa jaksoo ja olin iha et eiiivvvvv mitä tää ny on???? Mut sit jossai mielenhäiriössä hyppäsin neloseen vai vitoseen ja sen jälkeen en enää muuta nähnykkään kun sen sarjan 😀 Modern Family on kans hyvä, ainaki ku selviää parista ekasta jaksosta 😀
Hahaa okei 😀 no tosi moni on sanonu nyt et ekat jaksot ihan kakkaa mut sit paranee, kai sille pitää antaa uus mahdollisuus 😀
Kokeilkaas jotain näistä sarjoista: Switched at birth, Chasing life, Devious Maids, Hart of Dixie, Jane by desigh, True blood. Noi nyt tuli ekana mieleen. 😀
Hei nyt on kyl mielenkiintosen kuulosia nimiä joista en oo kuullut ennen muitakun True Bloodin ja Devious Maidsin, pakko tsekata noi kaikki!! 😀
The Killing on kova! Ja aivan eri ääripää, mutta mun ykkössuosikki Downton Abbey! Iso sydän.
The Killingistä en oo kuullutkaan! 😀 Mut toi Downtown Abbey on tuttu, pitäisköhän tsekata sekin 😀 Kiitos vinkeistä!
Hei suosittelen sulle 2 broke girlsia, eli Suomessa se taitaa kulkea nimellä Tyhjätaskut! Ihan saaaaaairaan hyvä! Sillä mä pääsin yli surusta, jonka Himymin loppuminen aiheutti 😀
Se on kyl sikahyvä! 😀 oon nähny osan jaksoista!
Jos Game of Thronesista tykkää, niin kannattaa tsekata Netflixistä Spartacus! Se kertoo gladiaattoreista eli tarjolla on paaaaljon vähäpukeisia lihaksikkaita miehiä (tarviiks enää muita perusteluja? ;D) ja siinä on ihan mahtavaa juonittelua, koskaan ei voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu!
No nyt oli kyllä aika hyvät perustelut ;))! Kuulostaa mielenkiintoiselta, pakko tsekkaa toikin! Kiitos vinkistä!
Pari mun suosikkia:
90210, californication, twisted, lying game, devious maids, new girl, mindy project, 30 rock, modern family, revenge, shameless, awkward, prison break, mistresses, hart of dixie, orphan black
Ihan vaan muutama suosikki, eiku 😀 Mut tosi monta ideaa, kiitos paljon vinkeistä! Osa on tuttuja ja osasta en oo ees kuullu, pitää tutustua!
The Killingia suosittelisin minäkin. Todella koukuttava. 🙂 On tullut telkkarista nimellä Kadonneen jäljillä ja löytyy Netflixistä (on itseasiassa originaali netflix-sarja). Fargoa on myös kovasti kehuttu, se on saanut hyviä arvosteluja. Sitä en ole vielä itse ehtinyt katsastaa, mutta tarkoitus olisi.